Alexandra_W
Trådstartare
Har Bukefalos någon reklampolicy och i så fall vilken? Att få en stor annons för Sverigedemokraterna högst upp när man är inne på Buke känns ärligt talat sådär :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gunnar varken säljer eller administrerar annonserna, om någon är stötande så påtala det jag tror han kan blocka dem.Har Bukefalos någon reklampolicy och i så fall vilken? Att få en stor annons för Sverigedemokraterna högst upp när man är inne på Buke känns ärligt talat sådär :/
Eller så kan man installer adBlock (eller en annan likväridg) i webbläsaren, har jag och jag ser inga reklamannonser någonstans här på sidan.Har Bukefalos någon reklampolicy och i så fall vilken? Att få en stor annons för Sverigedemokraterna högst upp när man är inne på Buke känns ärligt talat sådär :/
Eller så kan man installer adBlock (eller en annan likväridg) i webbläsaren, har jag och jag ser inga reklamannonser någonstans här på sidan.
Fast dom som stör sig på att reklam poppar upp kan ju göra detsamma (speciellt om de inte redan visste hur man gör), det kommer alltid finnas reklam någon stör sig på.Fast det förändrar det hela hos mig. Min fråga kvarstår ju ändå, den är ju mer allmän och inte "lös MITT problem" =)
Fast dom som stör sig på att reklam poppar upp kan ju göra detsamma (speciellt om de inte redan visste hur man gör), det kommer alltid finnas reklam någon stör sig på.
Skulle inte förvåna mig om det är samma reklampolicy som TV å radio använder. Det är sällan det är samma reklam hela tiden, det skiftar lite (tittade i min andra webbläsare som inte har adblock). Vi har yttrandefrihet här i Sverige, varför ska då vissa saker censureras?Absolut. Men då missat du poängen med min fråga. Om Buke har någon reklampolicy och i så fall vilken, och om det för Bukefalos (dvs Gunnar) är okej att om än ofrivilligt/omedvetet agera annonsplats åt SD och riskera att bli sammanknippade med att tillåta dels politiska annonser i allmänhet och dels annonser från SD i synnerhet.
Det finns mer än en sida/tidning/whatever som har som policy att inte ta in politiska annonser/budskap. Andra tar sig friheten att sålla (och väljer bort SD) och ytterligare andra väljer att tillåta all politisk annonsering utan "censur".
Som slutanvändare/läsare/etc kan jag välja att inte besöka sidan/köpa eller läsa tidningen osv. Eller rensa bort just det jag inte vill se. Men det är ju en annan sak än vilken ställning t ex en websida intagit. Och då annonserna genereras lite hux flux blev jag nyfiken på om buke har annonspolicy och om det är ur Gunnars synvinkel olyckligt när det visas viss reklam (politisk, SD, annat) i anslutning till Buke. Jag vet att han sorterat bort autogenererade annonser tidigare nämligen så helt obrydd eller oengagerad i frågan är han inte.
Skulle inte förvåna mig om det är samma reklampolicy som TV å radio använder. Det är sällan det är samma reklam hela tiden, det skiftar lite (tittade i min andra webbläsare som inte har adblock). Vi har yttrandefrihet här i Sverige, varför ska då vissa saker censureras?
Jag snackar inte ens politik, jag snackar allmänt, nu vet jag inte alls vad det var du läste mellan raderna, men politik är det jag skiter i mest just nu.Jag tänker inte ge mig in i en politisk diskussion med dig, ffa inte i det här forumet.
Нашумевшая игра!
Лучшая аниме графика!
Yup det funkade, vad är det för språk och vad annonserar hon?
Google translate säger ryska:
Нашумевшая игра!
Лучшая аниме графика!
Yup det funkade, vad är det för språk och vad annonserar hon?
Google translate säger ryska:
"Sensational spel!
De bästa anime grafik!"
Så någon spelsida, verkar det som (sedan kanske det finns flera sorter, hade den varit riktad till barn hade väl bilden varit en annan)