bettysmatte
Trådstartare
Jag ska sitta på en mini-bokmässa (ca 10 författare) i början på maj och försöka sälja min bok, samt träffa och prata med folk . Nu funderar jag på hur jag kan marknadsföra mig och boken på ett trevligt, snyggt och lite iögonfallande vis. Jag har ingen stor plånbok att ösa ur, så det handlar om att vara kreativ här... Sådant som jag funderat på är bokmärken eller kylskåpsmagneter att dela ut. Kanske någon som tvekar på att köpa där och då kan komma till skott vid senare tillfälle om de får ta med sig en liten gratisgåva? Men var hittar man någon som kan trycka upp det jag behöver till ett bra pris? Jag har googlat lite, men hittills har det jag hittat rört sig om stora kvantiteter om priset per produkt ska kännas rimligt....
Har också funderat på att trycka upp affischer på omslagets fram- och baksida, så folk bättre kan se vad jag erbjuder. Jag kommer absolut att ta med mig ett blädder-ex denna gång - det missade jag på julmarknaden!
Förslag, någon? Gärna väldigt konkreta...
Har också funderat på att trycka upp affischer på omslagets fram- och baksida, så folk bättre kan se vad jag erbjuder. Jag kommer absolut att ta med mig ett blädder-ex denna gång - det missade jag på julmarknaden!
Förslag, någon? Gärna väldigt konkreta...