Regntäcke till shettis

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 968
F

Fjunet

Letar efter ett ganska tunnt regntäcke till shettis storlek 85. Vet att Börjes har två stycken, men hur tunna är de? Hur tätt håller de?

Sv: Regntäcke till shettis

Jag hittade ett jättebra och tunt regntäcke i strl 95 till min shettis på annons, det var från Källquist men det är ju lite dyrare nytt än Börjes förståss. Men kolla begagnatmarknaden, det finns saker att fynda där!

Har tittat här på Buke och Blocket. Hittar inget :confused:

Antar att kvalitén på shettistäckena från Börjes är av den samma som de vanliga, i större storlekarna. Har själv ett rengtäcke därifrån (Isblått) sedan förra året som är ofodrat. Det är jättebra! Har hållt väldigt bra, håller tätt osv, har en bra passform med!
Så jag har bara gott att säga om de täckena, de är ju billiga också!

Det är ju inte alltid det finns, men det kanske inte är panik än, det är väl inte förrän till hösten/vintern som du behöver täcka din shettis!?

Jag har två 85cm regntäcken + ett 85cm vintertäcke som e till salu då min shettis växt ur dem!
PM:a om du e intresserad så kan ja skicka mer info o bilder!
Mvh Malin

Det finns en shettis shop på nätet, ett stuteri som säljer lite shettisprylar, kan inte adressen men prova att söka på det.
Sedan kan ju Lillhästen i stav ha. de har en sida, sök på det.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
245
Senast: WildHorse
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
972
Senast: TantAgda
·
Hästvård Har flugtäcke till de stora men shettisarna klarar sig utan. Alla fyra är ganska obrydda kring insekter men bromsen är ju dryg. Har...
Svar
12
· Visningar
657
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder