Regnställ

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mathil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 970
M

mathil

Jag har insett efter dem senaste dagarnas regn att jag behöver ett regnställ att rida i. Någon som har något att rekommendera, inte allt för dyrt.

Sv: Regnställ

jag köpte nyligen till mig & sambon. Ett på ÖB och ett på Rusta för 299.- resp 129.- Bra priser och fungerar utmärkt. Kolla om dom har kvar. :idea:

köpte för flera år sen ett från Mountin Horse, grönt och helt oprassligt. helt suveränt att rida i, vattentätt o t.o.m. snyggt. kommer dock inte ihåg vad det kostade, bara att det fanns i grönt o blått.

jag har en regnrock från hööks. tycker att den är super! den kostar 199 kr nu, är på rea. de har även sitt regnställ på rea, kollade inte vad det kostade, men det är nog helt okej.

Jag har Hööks regnrock som de rear just nu. Den höll inte helt tätt under mina långturer från början, men efter en extra impregnering med Nik-Wax släpper den inte igenom en droppe hur länge jag än är ute. Gillar själv rock bättre än regnställ, det är smidigare och blir inte halt i sadeln.

Liknande trådar

Utrustning Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen? Vore tacksamt med lite...
Svar
12
· Visningar
435
Senast: ptr
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
357
Senast: Hedwig
·
Utrustning Ja vad ska man ha på sig när man rider i regnet egentligen? Just nu rider jag i ett gammalt regnställ som sjunger på sista versen...
Svar
14
· Visningar
1 037
Senast: Brassneck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka