Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På engelsons kan man köpa ett regnställ i galon för 450kr. Nackdelen som jag upplever det med galon är att det lätt blir varmt eftersom det inte andas. Jag hade idag en galonkappa på hundpromenaden. Det var ca 11-12 grader varmt ute och utöver galonkappan hade jag gummistövlar, lite längre shorts och en långärmad t-shirt (för jag tycker det är obehagligt med galontyget direkt mot huden). Efter ungefär en timme var jag tvungen att ta av mig galonkappan och gå med den knuten runt midjan en stund, eftersom jag blev så vansinnigt varm.Just det, jag behöver leta i lite lägre prisklass så får kanske avstå supergrejerna
Vill bara flika in att om man behöver hålla sig i de lägre prisklasserna så spelar det ingen roll att kläderna håller i 20 år och årskostnaden blir sååå låg. Man kan inte köpa dem ändå.
Jag köpte på Gekås för några år sedan byxor och jacka. Supernöjd med dem.Bra regnkläder för vuxna, vad ska man satsa på? Vill kunna vara ute med barnen i flera timmar utan att bli blöt
Jag köpte på Gekås för några år sedan byxor och jacka. Supernöjd med dem.
Annars Engelsons. De är bra på alla typer av fritidskläder.
Jag äger inga själv, men jag tror att Gripsholm eller vad de heter är stretchiga.Har Engelsons nån friluftsbyxa som är stretchig och smidig? Gillar att de har korta benlängder, jag har en byxa med fickor mitt fram på låret och gillar dem ej. Tyget flexar ju ingenting när fickan är sådan och man kan inte använda fickan till nåt vettigt heller (vem vill tax ha mobilen mitt på låret, osmidigt). Tror det är Helags jag har. Ljuslila är de iaf, färgen snygg en passformen kass.
Jag har deras ”fritidsbyxa trail pro” och det är mina bästa byxor just nu! Bra passform och jättemjuka och sköna.Lånar tråden lite... men du verkar ju ha erfarenhet av Engelsons.
Har Engelsons nån friluftsbyxa som är stretchig och smidig? Gillar att de har korta benlängder, jag har en byxa med fickor mitt fram på låret och gillar dem ej. Tyget flexar ju ingenting när fickan är sådan och man kan inte använda fickan till nåt vettigt heller (vem vill tax ha mobilen mitt på låret, osmidigt). Tror det är Helags jag har. Ljuslila är de iaf, färgen snygg en passformen kass.