Regler för avanmälan

Puppan

Trådstartare
Enligt TR så kan man avanmäla sig fram till 5 dagar före tävlingen, men gäller det om arrangören skrivit något annat på proppen?
Vår häst har blivit sjuk och det är egentligen 6 dagar kvar till tävlingen, men på proppen står det att man bara kan avanmäla fram till sista anmälningsdag och det var ju några veckor sedan...
Vad gäller?

Sv: Regler för avanmälan

Om jag skulle vara du skulle jag ringa till arrangören och fråga. Annars skulle jag stryka mig.

Det som står i proppen gäller före det som står i TR (förutom säkerhetsaspekter).
Även om det är konstigt att förbundet godkänt ett sånt pass stor avsteg från TR.

Om hästen är sjuk kan du kanske få ett veterinärintyg? Då slipper du betala ev avgifter i alla fall.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
535
Senast: Mli
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 062
Senast: Piaff
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 115
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar