Registrering/ägarbyte

G

gneignei

Jag skickade in reg.beviset för ägarbyte med rekommenderat till APHA för ca 2½ v sedan. Hur lång tid brukar det ta innan man får tillbaka det? De har inte dragit kostnaden ännu från Visa så det lär ju inte vara på väg iaf.

Måste lägga in om pass på killen därav min fråga då det känns lite oroligt att inte ha passet klart på honom :crazy: Jag har fixat med id kontrollant och chipmärkning men man vill ju ordna resten också. kanske bara jag som är så här otålig ;)

Sv: Registrering/ägarbyte

Vet ej hur det är med APHA men jag skickade in papper om hästägarbyte till AQHA i vintras och det tog jättelång tid. Pengarna drog dom 1 1/2 månad efter och efter det så kom papprerna...

När jag skickade in papprena för Chilis ägarbyte till APHA tog det drygt en månad. Men jag skickade inte rekommenderat.
Du kan ju alltid ringa dem och fråga :) När jag ringde dem och undrade vart reg.beviset var eller om det öht hade kommit fram så var de jättetrevliga och hjälpsamma :)
Det kan ju vara så att det inte kommit fram till dem än men eftersom det gått drygt två veckor så är chansen stor att det redan kommit fram men bara inte behandlats än.

Pratade med dem idag och jag har det i slutet på veckan. Jättetrevliga att ha att göra med :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu börjar jag bli trött på detta. i december 2009 sålde jag en ett åring, jag hade inte hunnit fått passet från asvh så jag och köparen...
Svar
18
· Visningar
2 407
C
Western Det är väl fler än mig inom western gebitet som efter årsskiftet ska börja rida in sin unghäst. Efter nyår ska jag börja sitta in Jack...
2
Svar
37
· Visningar
2 501
Senast: arizona
·
Hästmänniskan Har ett problem ang pass,och ägarbyte. Har varit i kontakt med stc lääänge tidigare ang att jag inte står som ägare på min häst... Tar...
Svar
4
· Visningar
1 253
Senast: Fibusen
·
E
Hästvård Jag har ingen aning om detta hamnar i rätt forum, om inte så ber jag om ursäkt. Jo jag har hittat en häst som jag ska ha på foder för...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Empooo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka