Registrerade jag fel??

Joyride

Trådstartare
Jag registrera mitt ponny sto i ASPR hon är e: Godkänd Welsh U: Shettis utan stam. Skulle jag registrerat henne som welsh partbreed i stället???? Kan man byta???

Sv: Registrerade jag fel??

Du kan alltid skicka in passet för en WPB stämpel! På så sätt får du möjlighet att ställa ut h*n på SWFs utställningar :banana:

Det är väl roligare att ha en Welsh Partbred än att vara i ASRP's slaskregister? Och vem vet, din ponny kanske blir en supertrevlig barnponny. Lycka till.

Welsh skrev:
Du kan alltid skicka in passet för en WPB stämpel! På så sätt får du möjlighet att ställa ut h*n på SWFs utställningar :banana:

Är det bara att skicka in eller måste jag prata med någon först?

maila registratorn först och kolla med henne. Annars så tror jag att du bara skickar in passet och en bifogad lapp om att du vill ha stämpel och DU, Skicka med rek.!

poloplayer skrev:
Det är väl roligare att ha en Welsh Partbred än att vara i ASRP's slaskregister? Och vem vet, din ponny kanske blir en supertrevlig barnponny. Lycka till.

Den kan ju vara både registrerad hos ASRP & vara en welsh partbred. Trevliga ponnyer är trevliga ponnyer oavsett var de är registrerade. Det viktigaste är att ponnyn har ett pass & på så vis kan identifieras.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
686
Senast: Roheryn
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
Avel Har en bekant som väntar föl efter en tysk hingst som endast är visad på premiering (Hannover) och därefter varit skadad och kommer...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: warg
·
Avel Hej. Tänkt höra med er erfarna kring avel. Nu är de såhär att under olika omständigheter så har de blivit ett litet Welsh mountain och...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Horsenerd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII