Registrera APHA föl online

T

theresebl

Behöver hjälp med att förstå vad jag gör för fel .

Jag har registerat mitt föl online på apha med foto och allt .
Det jag inte förstår är hur jag betalar för det .
När jag trycker på "Pay for transactions" blir jag utkastad från sidan och får logga in igen . Jag måste göra något fel . Någon här som kan tala om för mig vad jag ska göra ?

Sv: Registrera APHA föl online

Verkar jätteskumt... brukar inte vara några probelm. Är du medlem så att det är inte därför? Annars vet jag inte... maila apha!

Måste man vara medlem för att regga online?

Jag antar det men måste ändå ställa frågan...har ju en kille som skall registreras.

Jag är medlem . Men jag är inte plus medlem om det har någon betydelse . Jag kan ju göra allt utom att betala .
Får nog maila dom .

jag har haft likadana problem med flera olika sidor nu det sista. När man tex. ska godkänna/välja fortsätt osv så stängs det ner/hoppar ur. Är helkonstigt!
Efter att jag fått nog och mailat till några så fick jag ett tips om att sajterna kanske använder java och att det finns en nyare version av java nu. Har man inte den så kan det bli så! Så jag installerade den nya på www.java.com och nu fungerar det för mig iaf! :)

jag har haft likadana problem med flera olika sidor nu det sista. När man tex. ska godkänna/välja fortsätt osv så stängs det ner/hoppar ur. Är helkonstigt!
Efter att jag fått nog och mailat till några så fick jag ett tips om att sajterna kanske använder java och att det finns en nyare version av java nu. Har man inte den så kan det bli så! Så jag installerade den nya på www.java.com och nu fungerar det för mig iaf! :)

Tack .
Ska prova det !

Jag fick ta en annan dator som inte hade windows vista och då fungerade det perfekt . Värt att prova om man har vista och det inte fungerar .

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
15 126
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 940
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 661
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 810
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka