Reflexgrimma till shettis?

Jag har för mig att Eko;- har/hade i shettissize.
Fanns i olika färger och varr väldigt billiga.
Annars har nog hööks som någon sa.
Men där vet jag inte vad det finns för storlekar.
:)

Hööks har inte i stl. shettis...bara ponny och uppåt...tror dom har typ MAX 2st vanliga grimmor i stl. shettis :mad:

annars..kan man ju köpa en vanlig grimma som passar å sy på reflexer... det är inte så svårt!!!! :)

....och bättre då reflexgrimman på hööks inte e sååå bra...
medryttarpållan har en hemmagjord och syns som satan...

nu bara vi väntar på att dom gör täcken med ordentliga reflexer oxå...

de finns ju i ponny i de flesta märken..
vår shettis har ponny på sina grimmor och det passar, men han är å andra sidan rätt stor

Hööks har som sagt bara ponny och uppåt.
Mina hästar kan inte ha storlek ponny, de är för stora (grimmorna alltså).
Jag ska kolla med Granngården, men jag har aldrig sett det där, men de kanske går att ta hem?
Jag vill ha en färgad, inte en äckligt gul...
Mina erfarenheter av att sy på själv är inte så bra, gjorde det innan (på 90-talet), innan reflexgrimman kom & efter min ponny blivit påkörd.
Konstigt att det inte finns shettis för det är ju oftast de som smiter!!!

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
714
Senast: fio
·
Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
224
Senast: WildHorse
·
Utrustning Jag har aldrig lyckats hitta ett flugtäcke till shettisen och undrar om det öht finns något som kan fungera? Hon är grov och har en grov...
Svar
19
· Visningar
631
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka