Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*ogilla*Använder inte reflexer till vardags,
*ogilla*
Nu när mörkret faller på är det hög tid att utrusta sig med nya reflexer! Jag köpte en Rosa Bandet-reflex på apoteket i onsdags och har några Glimmisar nånstans...har liksom tappat bort dem.
Har ni några roliga, annorlunda reflexer i år?
Blinkhalsband för hundar kan man sätta runt armarna.Nu när mörkret faller på är det hög tid att utrusta sig med nya reflexer! Jag köpte en Rosa Bandet-reflex på apoteket i onsdags och har några Glimmisar nånstans...har liksom tappat bort dem.
Har ni några roliga, annorlunda reflexer i år?
Jag kör på de hårda som hänger i snöre. De är perfekta att ha i fickorna, jag brukar ta snöret i handen och dingla med dem när bilar närmar sig om jag är ute i mörker på vägarna (sena hundpromenader). Brukar funka bra, bilarna saktar ner.
Föredrar de hårda framför remsor och andra lösningar, tycker de ger oslagbart bäst reflex.
Var hittar du de hårda?
Jag har inget behov av dom. Jag är antingen hemma eller i stället. Så ser inte varför jag skulle behöva några. Faktiskt. Eller någon kör på mig när jag ligger här hemma i soffan?
Har det inte varit en hel del olyckor de senaste åren med folk som kör av vägen och in genom väggen till folks vardagsrum och sovrum?
Kanske är läge att börja med reflexer ändåJa, det har ju hänt var och varannan dag sista tiden