Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ska testa.I nästa uppdatering av forumet, kommer jag troligen göra det lite enklare igen att bland annat få till kursiv stil via "editorn". Troligen kan det även tillkomma lite fler nyheter som inte funnits tidigare i den.
Länkningsmöjligheterna ändras en aning med den kommande uppdateringen, men just nu kan du ex.vis klicka på siffran uppe till höger i ett inlägg, borde stå #3 i det här. Du har då länken till inlägget i adressraden och kan klistra in den där du vill länka.
Tack! Ska prova dina tips.Om du är inloggad via datorn kan du markera det du vill fetmarkera och ta ctrl+B och om du vill kursivera texten tar du ctrl+I (alternativt skriva in kortkommandot innan du skriver det du ska skriva fetstilt/kursivt och sen ta samma kortkommando för att återgå till vanlig text). Är du inloggad via mobilen tror jag att det bara går att göra fetstilt text genom att trycka på "B" mellan färgdroppen och suddgummit på raden precis ovanför textrutan du skriver i.
Den andra frågan har jag tyvärr inget svar på.