Redigera bild?? :)

Minerva

Trådstartare
VEt inte om det är rätt ställe att lägga denna tråd :p men ni får väl flytta den då :)

Denna bilden.. tkr om den.. men tiken är ivägen i bakgrunden
o skulle den kunna göras lite skarpare?? eller va man säger.. bättre konturer å så :)
Nån som vill hjälpa mig??
Har ju inget program :crazy:

7487672.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Redigera bild?? :)

mkt bättre :D men tiken är fortfarande det "stora" problemet :o
tänkte om det går att retushera (stavas??) bort henne.. :)
Men det blev mkt bättre Kontrast (?) kanske det heter ^^
 
Sv: Redigera bild?? :)

Hur gjorde du det där?
photoshop?

Jag har suttit med det förbannade programmet 1000 gånger och aldrig lyckats åstadkomma något!

Nu är jag mycket avundsjuk!
 
Sv: Redigera bild?? :)

Har inte använt adobe photoshop, då jag har för lite tålamod, med det krångliga (i mitt tycke) programmet :o

Jag har gjort den i Microsoft Digital Image 2006 :D
 
Sv: Redigera bild?? :)

åhh, det måste jag se till att sambon fixar !

Är det "enklare" att förstå sig på?
 
Sv: Redigera bild?? :)

det där programmet som du har.. går det att köpa nånstans eller går det att ladda hem??:D Skulle verkligen vilja ha det :P
 
Sv: Redigera bild?? :)

Jag laddade hem en provversion från microsofts sida, för att testa programmet innan jag köper det :angel:

Den räcker i 30 dagar och sedan kommer jag att köpa programmet, då jag tycker att det är relativt lätt och smidigt att använda :love:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Myrten
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 096
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 269
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 272
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp