Redan 3 månader! *bilder*

Flyttfogel

Trådstartare
Tiden går så fort o idag är Adam 3månader gammal redan! :love: Jag är så kär i min son o hade aldrig kunnat föreställa mej så underbart det är att vara mamma :):love:

Stor o rund o go har den lilla kråkungen blivit, sover för tillfället sin förmiddagslur så morsan kan sitta vid datorn en stund (men egentligen var det ju börja montera ihop det nyanlända ikea-köket jag skulle göra... :angel:)

Hur gamla är era småttingar nu, hur långt har de kommit i utvecklingen?

Adam "pratar" mkt, gör underbara ljud o har upptäckt att de egna händerna är enormt goda att tugga o suga på (nåt som börjat klia i munnen? ibland är det mer intressant att tugga på fingrar än att äta... hmmmm..) Benen rör sej i superspeed när han pratar med sin kanin på skötbädden, han är stark o stadig o ler ofta o mycket :love:

SUC54007.jpg



SUC54064.jpg


SUC54080.jpg


SUC53970.jpg



Nu vaknade min ängel, få se bilder på era små nu!
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Jag har ingen aning om när de ska börja fästa blicken osv ;)

Här är Rasmus 16 dagar
php3q6uda.jpg


Han är riktigt stark och stadig redan, men så har alla på både min och sambons sida vart tidiga med att krypa, gå och cykla ;)

Världen just nu är väldigt spännande och han kan länge titta på t.ex. lampan i fönstret och jag tycker han gör mer och mer olika grimaser för varje dag :)
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Killen här är 10 veckor och 2 dagar idag, och han är verkligen framåt med! Det sprattlas med både armar och ben, han sträcker sig efter allt som ser intressant ut, skrattar och ler jätteofta. Igår vände han sig från mage till rygg för första gången!

Han sover bra på nätterna, oftast från 21-21.30 fram till morgonkvisten, ca 6 med bara ett avbrott för mat vid 2-3 nånstans. Sedan är han en riktig sölkorv på morgonen, han har börjat somna om efter morgonmaten, och sover fram till 9draget:)

Snart är det dags för första vaccinationen, redan:eek:! Tiden rusar fram,verkligen!

Så här ser han ut, den lilla prinsen!
Senaste kortet med bror sin
16299634.jpg


mamma stör mitt i "träningen":
16245186.jpg
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

*kl*

Här kommer bilder på min lilla son. 6-månader :love:
phpjhhooh.jpg


Ute i höstsolen o njuter...

phptx3jz6.jpg


Alltid lika glad!!!! (speciellt när kameran är framme)

phpf4zbxk.jpg


Skall bara kolla vad mamma håller på med egentligen....

php4gkiok.jpg


Favoritprylen just nu. I denna kan man köra Rally!! WROOOM

Kan bara hålla med... Tiden går såååå fort. Vi var på 6-månaders koll idag och jag fattar inte att det var ett halvår sedan vi var på förlossningen och plågades!!! Å snart skall man börja jobba också.
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

haha de e så kul. alla säger så olika. en del säger att hon e jättelik mig å andra säger att hon e jättelik sin pappa=)

Jag tycker de e olika beroende på vad för miner hon gör=)
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Vilka söta bebisar vi har allihopa! :love:

Var på bvc idag o Adam har ökat ett halvkilo sen sist till drygt 5500g o nu är han hela 61m lång! Jösses, han som var så liten när han kom! Och idag blev han vaccinerad, det som kändes så långt borta, plötsligt var den dagen här!

SUC54114.jpg


SUC54097.jpg


SUC54124.jpg
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Kul med nya bilder på alla små knoddar som tittar ut under året :D

Vår "stackare" har haft stra ärva diverse grejjer svängen just nu:angel:
Inviger mammas gamla gunghäst
PICT83592.jpg


mammas gamla barnstol
PICT83702.jpg


Min kusiners gamla skidpulka (torde vara snart 40 år den pulkan)
PICT8430.jpg


Men en ny handduk har han iaf ;)
PICT83352.jpg
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

aaahwww, så söt!
Och inte illa att vara 61 Meter när man är så liten :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sommarföräldrar 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp