Red Make Up

aida

Trådstartare
Någon som vet mer om honom? Minna Teldes unghingst e. Master-Chirac-Indus
Jag såg honom kvala till breeders nu i helgen och blev lite förälskad :love:

Någon som vet om han gått bruksprov eller om han ska?
All info är av intresse! och jag skulle jättegärna vilja se bilder på honom om någon har

(flytta gärna tråden om den ligger fel.. visste inte riktigt vart den skulle vara)

Sv: Red Make Up

Det är en kompis till mig som fött upp honom. Han har inte gått bruksprovet.
Mamman är ett jättetrevligt sto som har diplom och är AB-premierat, mormor har också diplom och AB.
Jag skulle gissa att elle12 kan ha bilder eller filmsnutt på honom.
Han fick 47 poäng på treårstest i dressyr.

Tack för svaret! :bow:

Vet du varför han inte har gått bruksprov eller om han kommer att göra det?

Såg honom i Flyinge förra året, rörde sig mkt trevligt =).
Vet inte mkt om honom, men hans helsyster Red Mercy ägs av en vän till oss och har även stått här. Lite kort, iövrigt bra exteriör och rör sig stort! Har fått en riktigt fin avkomma, sto f.-08 e.Don Primero som är kvar här på bete, Roses de May.

Kul att höra, det stoet (mamman) hade jag inte haft något emot att äga :angel:

Kl

Ingen som har sett honom nu på Falsterbo? Vad tyckte ni om honom? någon som har fotat? :laugh:
han kom 4:a i Scandinavian Open finalen läste jag (hade tyvärr inte möjlighet att åka dit och titta själv..)

Jag fotade en del idag och har ett gäng bilder, dock stora och tunga.
Får försöka minska ner dem och lägga upp dem till dig så fort jag hinner.

Han var snygg men jag tycker nog att Greetings med Sandra Sterntorp var i en klass för sig.

/B

Verkade som jag lurades med bilderna, har tittat igenom som hastigast och hittar bara bilder från prisutdelningen ( minna tog in Red Make Up istället för Hohenstaufen)

Hittar jag några bra så lägger jag in dem

/B

KL
Han var jättefin idag.
Lite mera laddad med super proffsigt lotsad av sin ryttare.

Rörlig, elegant och till synes otroligt ridbar.

Lustigt, Ridsport har ändrat i sin text om vad Minna skulle ha sagt om sin ritt med Hohenstaufen men nu står det så här iallafall:

När det blev dags för prisutdelning fick stallkompisen Red Make Up hoppa in, applåder är inte Hohenstaufens melodi.
- Han gillar inte ärevarv och applåder, han blev väldigt spänd under uppvärmningen när publiken applåderade inne på banan. Så då känns det bättre att låta honom slippa, berättar Minna.

Red Make Up verkar ha ett bra tävlingspsyke.

Till alla
Tack :bow:

Jättekul att se! Jag hoppas och tror att vi kommer att få se mycket mer av denna lilla snygging framöver :love:

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 828
Senast: Imna
·
Relationer Anonymt nick. Min sambo har en nära släkting med sambo som medvetet, eller omedvetet gång på gång får mig att tända på alla...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 637
Senast: lizzie
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 149
Senast: Mayaanna
·
S
Islandshäst Börjar med att säga förlåt om tråden ligger helt fel, men tyckte inte heller den passade under avel, eftersom det här rör bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 255
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025