Recept på tårta!!

Minerva

Trådstartare
Min Lilla kille fyller 6 år på alla hjärtans dag.
Nu är det ju så att jag har lite problem med att komma på vad jag ska göra för tårta..
Jag menar, vad gör man för tårta till en hund?? :confused:
Så fram med alla era recept o ge mig en massa tips :D
 
Sv: Recept på tårta!!

Jag tänker typ mer bakelse av två-tre fyrkantiga brödskivor, diverse mumsiga fyllningar och bredbar leverpastej som "grädde", sen garnerat med hundkex, köttbullshalvor eller dylikt;):p
 
Sv: Recept på tårta!!

Ooo det lät jätte gott!! hehe om jag va hund förståss :p
Det måste jag köpa!! =)
 
Sv: Recept på tårta!!

kl
En hög med plättar och en prinskorv som ljus brukar uppskattas av de allra flesta. Allt med ägg i brukar de ju bli som galna av :)
 
Sv: Recept på tårta!!

Jag skulle nog ta en korvskiva, bre på leverpastej, lägga på en till korvskiva och sedan ha leverpastej igen och till sist toppa med köttbullar. Kan någon lista ut vad min herre har för favoritgodis? ;)
 
Sv: Recept på tårta!!

jag brukar blanda ihop lite gottiga saker i en form och hälla på buljong med gelantin. det blir lite åt aladåb-hållet. sedan har jag priskorvar som ljus.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Puffindog
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: bobbbo
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 487
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp