Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Btw, guldstjärna till vem du nu var i tråden som lyckades med att förutse handlingen!
KL
Det här var sån intressant läsning att jag måste kommentera. Jag har inte sett avsnitten själv, men undrar VAD en riktigt bra TV-serie i stallmiljö egentligen skulle handlat om för att fungera och fängsla? Jag var ombedd att skriva manus till den här produktionen, men kände mig otillräcklig så jag tackade nej. När storyn sen kom ut tyckte jag den lät jättebra och tänkte att det var ju en himla tur att nån annan fick skriva den, för detta hade jag aldrig fixat.
Nu läser jag era kommentarer och blir alldeles förvånad. (Fast jag, som sagt, inte sett avsnitten.) HUR skulle serien sett ut?? Vad hade gjort den jättebra? (Är detta ett oacceptabelt trådkap...?)
Och här saknar jag en scen mellan Måns och pojkvännen, får bara hetropar hångla i ungdomsserier?
Man fick ju se liiite av honom precis i slutet
Tycker dock att det var ganska trist att han visade sig vara homosexuell, då det känns lite som att det byggs på synsättet att det är "bögigt" för män att hålla på med hästar och ridning...
Om man nu ville få in olika sexualiteter i serien hade väl Eddie kunnat vara homo/bi istället? Skulle ju ha blivit en rätt frän twist på det hela om hon och Isabell skulle ha blivit tillsammans i slutet, tycker jag i alla fall!