Rausing...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sickan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 467
Sv: Rausing...

Jag är lite nyfiken jag också:). Har sett många unghästar (på eurodressage) med samma fader. Men kanske är svenska stoägare skeptiska när de inte alls känner till stammen? Sen var den inte riktigt så snygg som jag trodde han skulle vara efter att ha läst om honom:o. Men har inte ens sett film på kraken, bara bild.

Jag har sett Flyinges film från hingstvisningen och tyckte om vad jag såg. Han kan nog passa till mitt sto som är ganska lång i ryggen och lite lågställd. Sedan tycker jag det är spännande med nya stammar.
F f a får han beröm för sitt temperament vilket jag tycker är nästan det viktigaste. Vi vill ha trevliga avkommor. Ja, det blir nog Rausing i år.

Jag håller med dig Sickan, Rausing är superspännande.

Vet du om han står i Sverige ? Det ser ju ut så eftersom Flyinge har AI på honom

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 284
Senast: Murray
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Piaff
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 842
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka