Rausing...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sickan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Rausing...

Jag är lite nyfiken jag också:). Har sett många unghästar (på eurodressage) med samma fader. Men kanske är svenska stoägare skeptiska när de inte alls känner till stammen? Sen var den inte riktigt så snygg som jag trodde han skulle vara efter att ha läst om honom:o. Men har inte ens sett film på kraken, bara bild.

Jag har sett Flyinges film från hingstvisningen och tyckte om vad jag såg. Han kan nog passa till mitt sto som är ganska lång i ryggen och lite lågställd. Sedan tycker jag det är spännande med nya stammar.
F f a får han beröm för sitt temperament vilket jag tycker är nästan det viktigaste. Vi vill ha trevliga avkommor. Ja, det blir nog Rausing i år.

Jag håller med dig Sickan, Rausing är superspännande.

Vet du om han står i Sverige ? Det ser ju ut så eftersom Flyinge har AI på honom

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 483
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 050
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv