Rättvik,p 22

S

stally

Jaris häst,16.6,finfint allatiders :bow: :bow: :bow: 3:a

:bump: :banana: :bow: :banana: :bump: :bow:

Berätta mera om loppet Jari!!!!!

Sv: Rättvik,p 22

3a. 9 Black Runner. Dålig start. Sist utv. Rygg nr 12 Unique Love. varvet kvar i tredjespår. Dålig rygg igen. på 400 kvar och hann ej riktigt fram via 16 sista varvet
Urklippt från Rättviks hemsida!
Håller inte med riktigt där om dålig start. :mad: Såg ju hur det gick på Gävle :devil: Så kusken körde helt enligt "order"..
Gick ut i 4:e i sista kurvan och drog på riktigt fort, från stallbacken såg det ut som han skulle hinna fram :eek:.
Och han hade krafter kvar!! :angel: Bra tränat säger kusken jämt :D

Kändes bara bra när jag var upp och "klämde" på han ikväll.

Hästen har faktiskt blivit sk__tbra nu! Har ju lagt ner en hel del tid på honom ett tag nu. Kul när det betalas tillbaka.

Nästa start blir på Bollnäs P22 :D Ska samla poäng! Sen får dom se upp! :angel:

Om allt är bra med honom tänker jag prova lätta honom i fram i provlopp på Lördag.
Har lättat lite redan... men tror han "klarar" att gå med aluskor nu!

Härligt Jari! :bow: :bow:
Kom just hem från fyradagars konferans och fick se resultatet. Blir det Bollnäs 22 ? Ska dit med "Lappen" Stort behov av poäng här också. :crazy: Hovslagarn kör igen, gick ju bra sist han satte sig upp bakom. :)

Blir ingen lättning ännu!
barfota är ingen ide... ännu på ett tag, riktigt så "allvarligt är det ju inte!

Senast ändrad av en moderator:

Japp! Lopp 8 spår 12, see you there! Men jag kanske ska komma upp och klämma lite på Lördag, eller?

Ja det låter bra med lite knåd och kläm på lördag. Här blev det lopp 6 nr 8! See you. Ring om tid. Vill du ha fler "objekt" så har flera av pållarna efterlyst dig härute......

Kommer! Sen åker vi till Bollnäs på Onsdag och hämtar 180p per häst! ;)

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: Lavinia
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 251
Senast: super
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Freazer
·
Dressyr Hej! Jag rider ett 22-årigt engelskt fullblod (valack). Han är rätt pigg och beter sig mer som en 12 åring. Han hade en paus där han...
Svar
4
· Visningar
1 671
Senast: LionQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama