Rättning: Vad betyder F:et på Ft-kortet?

M

Mariika

Har ett sen tidigare i den här frågan. Men idag när jag plockade upp kortet ur en kartong så upptäckte jag att det bara var ett stort "F". Så nu omformulerar jag min fråga;

-Vad står F:et för? hoppas någon kan svara nu! :idea:

/Marika

Sv: Rättning: Vad betyder F:et på Ft-kortet?

F som i fälttävlan.

Jooo det fattar väl jag med ;). Formulerade nog mig inte lika bra denna gång :angel:.

Undrar om det är för ponny eller häst. Har nämligen för mig att jag bara ska ha för ponny då andra har ett litet "p" på sina klisterlappar. Det är Det som jag vill veta :rofl:

Sv: Rättning: Vad betyder F:et på Ft-kortet?

Det var nog så, i början i vissa distrikt gjorde man ingen skillnad på ponny och häst, sen kom det en uppdelning. kollla med ditt distrikt

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 879
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 170
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka