Rattfull bilist åtals för smitning

Sv: Rattfull bilist åtals för smitning

:eek:

Jag hoppas verkligen han åker dit på det! :mad:

Hade det varit så att hästen sprungit in i bilen (Kommit från en skog och mannen omöjligt kunnat se hästen innan) OCH mannen stannat kvar hade det varit en sak, men det där är fan inte okej!

Det spelar ingen roll om han körde på hästen eller om den sprang in i hans bil. Han har gjort sig skyldig till smitning i vilket fall som helst. Om ett vittne inte funnits, vad hade han då gjort? Och dessutom, om han varit nykter, hade han hunnit stanna då?

Jag håller med! :cool:
Hoppas verkligen att han åker dit på det! även om han hade armen ur led och var påväg till sjukhuset.

Armen är ur led och han kör bil :angel:
Az

Sorgligt nog är jag inte förvånad.

Skänker en tanke till dem som har förlorat en vän.

Kram

Herregud vilken idiot! :eek:
Han är ju en solklar illustration av ordspråket "bättre att hålla käften stängd och folk får tro man är dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel". :grin:

Det vore väl praktiskt om man kunde komma undan med att hävda att fotgängare, älgar, cyklister osv osv sprang på bilen, man körde inte alls på dem!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Vid halv sju-tiden på torsdagsmorgonen fick polisen i Skåne larm om en trafikolycka, där en bilist kört på en häst. Det visade sig att...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En 23-årig man körde i vintras på en lös häst utanför Tidaholm och smet sedan från olycksplatsen. Hästen, som var allvarligt skadad, dog...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu åtalas en yngre man som körde på en häst i närheten av Tidaholm i februari. Hästen självdog på olycksplatsen och åklagaren menar att...
Svar
0
· Visningar
608
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 538
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17