Sv: *rasvalstråd* Sällskapshund
Håller helt med i ovanstående!
Tipsa om en Tulla med fräs i annars![]()
Håller helt med i ovanstående!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar shitzhu så rekommenderar den.Jag tycker papillon är en supermysig hundras! Har en kastrerad hane på 6 år som är så himla bra. Han är riktigt mattig, ingen annan duger. Är väluppfostrad, kommer på inkallning, sitt, fot, ligg. Alla vardagsgrejer. Är lös överallt, totalt okomplicerad med andra hundar, människor och barn. Han bryr sig faktiskt inte så mycket om andra hundar, människor och barn är lite roligare. Men han är iaf supermysig. Skulle inte säga att han har varit svår att uppfostra, däremot var han rätt egensinnig när han var yngre... totalt döv. Men det är väl ett genomgående fenomen för en del unga hanhundar.
Jag kan iaf varmt rekommendera pappis som ras! Det enda "negativa" är att han har väldigt lätt för att få tandsten och kräver en del när det gäller pälsvården.
Jag får väldigt mycket beröm för att han är så väluppfostrad (alltid lös...) och inte skäller på andra hundar. En del har en bild av små hundar som någon ligist som hänger i kopplet, skäller och morrar på allt och alla. Men med ett sunt synsätt så har det gått väldigt bra!
Rekommenderar varmt Pappis!
Vad är Tulla för ras?![]()