Milosari
Trådstartare
jag har precis kommit hem från ett par sköna dagar hos min kompis på landet. labben var med och kom väldigt bra överens med hennes lilla tik. men nu till funderingen. hennes tik är hälften sån gammal och hälften så tung som min hund, men hon bossade runt med honom utan att han sa ett knyst! medan hon juckade på honom hela tiden la han sig antingen eller gick eller när han var trött; stod stilla. till slut fick jag säga åt henne att sluta, för han gjorde det inte. han vågade inte heller dricka ur hennes vattenskål när hon stod nära eller ta leksaker som låg för nära henne. en gång markerade han dock, när hon nafsade honom i ansiktet samtidigt som han väntade på att jag skulle kasta bollen. men, trots att han var så extremt hänsynsfull hela tiden var han ändå tillräckligt avslappnad för att ligga på rygg när de lekte och han fjäskade inte heller. så hur är egentligen rangförhållandet dem emellan? bestämmer hon eller han?
(hon är 2 år och han 4)
och hur kan det komma sig att en kosning dobermann/schäfer blir stor som en liten labbetik och endast väger 20 kg??
(hon är 2 år och han 4)
och hur kan det komma sig att en kosning dobermann/schäfer blir stor som en liten labbetik och endast väger 20 kg??