Rambo flybuster vamoose + huva

skorpannorpan

Trådstartare
Är det någon som hur detta täcke? Hur är det i tyget? Är det mjukt eller mer det där plastiga hårda?
Och den nya rambo flughuvan, som har en hårdare grej i sig så den håller sig ut från ögonen, är det någon som har den? Är lite fundersam så den där plastgrejen inte kan ta sig lös å peta ut ett öga?

Tacksam för hjälp!

Sv: Rambo flybuster vamoose + huva

Om det är den flughuvan du menar som ser lite ut som en bikupa så är jag inte jätteimpad av den, tycker inte den är mycket bättre än en annan bra sydd huva.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Dressyr Ber om ursäkt för ett långt och kanske rörigt inlägg men jag behöver skriva ner mina tankar och kanske få lite idéer tillbaka. Jag vet...
Svar
17
· Visningar
3 014
Senast: skiesabove
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 309
Senast: As_Vegas
·
Islandshäst Valde att lägga tråden här trots att den nog bör ligga på utrustning. Kändes som att ni här på islandshäst har bäst koll. Men moderator...
Svar
16
· Visningar
1 835

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka