Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Betäckte själv med Channon förra året och väldigt trevligt bemött , inte alls dyr. Hoppas nu bara på föl, lätt att bli dräktig med, det är också ett plus.
Måste prata lite för Rambo. Har bara gott o säga om honom som individ. Har haft mitt "gamla" sto hos Stall Kilhult i många år och sett honom mkt på "hemmaplan" och gillar honom skarpt. Tycker det är synd att han inte används mer då många av de avkommor jag sett är väldigt trevliga.
Jag har nu själv en 5-årig avkomma efter honom som är helt underbar. Hon är ca 167 cm och mamman (e:Ganesco) till henne är 159 cm. Det finns nu 5 helsyskon till min (1 6e på g till nästa år) och de är el blir ca 167-170 allihop med ett trevligt temp, bra gångarter och snygg exteriör. De har även bra hoppförmåga.
Här är en bild på min:
Vi fick ett mkt trevligt hingstföl e Channon i år, mamman är statspremiesto e Plasir d'Amour-Akzent II. Han är ädel, långbent och av vad vi sett hittills så rör han sig mkt trevligt ialla gångarter.
En mindre bra bild då han är drygt 1 vecka gammal.
Var in på stuterilindeviks.com hemsida och såg att det finns film på Channon där.
Hoppas på föl efter honom men stoet har gått 360 dygn nu så jag vet inte om det blir något.
ska be vet komma och kolla om det inte kommit något till veckan.
Så trist kan jag tycka, som egentligen inte alls har med något att göra. Som ägare till syrran skulle jag givetvis tycka att det var spännanden med uppdatering om vart hon kommer att bo. Hoppas på riktigt seriösa spekulanter och allt går så smärtfritt som möjligt.
U
Hästnyheter Jag menade inte att det är fel att arbetsgivaren ger de möjligheterna, men inte heller att det är en skyldighet. Om en arbetsgivare bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.