Räkna serier...hjälp!

[QUOTEost: 16811483, member: 75188"]Har du inte kvar Q? har alltid varit min favorit på buke :love:[/QUOTE]

Jodå Q är kvar i stallet han också. Men eftersom jag pluggat de senaste åren så har ekonomin bara räckt till Calles tävlingar.
Min mamma rider Q mest nuförtiden å allt är som vanligt med honom. Lika underbar som alltid.
En ponnyelev till mig fick låna honom till dressyrlaget förra året å knep flera placeringar upp tom lokal LA. Så nog sköter han sig den lille spjuvern.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 458
Senast: Stereo
·
Gnägg Velade mellan om den skulle ligga här eller under Utrustning... Testar här! Hur mycket hästgrejer har du egentligen? Hur många har du...
2
Svar
27
· Visningar
3 173
Senast: supersonic
·
Skola & Jobb Jag har pluggat fram till nu den 11 juni, då avslutas min sista kurs. Jag har under studietiden jobbat extra via ett bemanningsföretag...
Svar
12
· Visningar
1 455
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka