Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud, var inte det jag ville komma fram till i den här tråden.
Tack för att ni andra svarade
Och som jag sa, tydligen så gissa den jävligt rätt
jag sökte upp det på internet? om du tror att jag ljuger, så gör det , skiter jag fullständigt i. Har faktiskt aldrig kommit till något speciellt ställe förutom denna gång så jag vart också lite chockad, tro mig.
Men nu kan du gå och irritera dig på någon annan istället, för hade bukefalos någon gång kunna göra så man kan radera inlägg eftersom vissa är väldigt dryga så hade jag gjort det. Ha en bra måndagskväll!
Vilken hemsida använde du för att hitta ip-nr då? Dela med dig av din kunskap
Nej, jag kommer inte tro dig, för det är liksom helt omöjligt att du bara skulle kunna googla fram den informationen.
Du får gärna kalla mig dryg om det finns fog för det, men ikväll tycker jag att den enda som är dryg är Du, som inte kan ta in informationen du får.
Sätt mig gärna på ignorera-listan. För jo, det finns visst en sådan funktion på Bukefalos. Det är ju inte min förlust.
Vet inte, sökte på google, och tänker tyvärr inte söka åt dig!
Bad dig INTE att söka åt mig, men om du nu hittade en ip adress måste du väl komma ihåg hemsida? Inget man gör varje
Frågan är väl snarare varför man försöker spåra nån som kommenterar ens bloggg??....för mycket fritid??