Karoliten

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av Radisson eller hans avkommor ?Han ät ev ett hingstval till ett av mina ston
 
Någon som har erfarenhet av Radisson eller hans avkommor ?Han ät ev ett hingstval till ett av mina ston

Hej! Mitt sto är e radisson. 8 år gammal. Superfin och väldigt lik sin pappa i exteriören. Hoppar väl genom ryggen. Löshoppat 145 utan större problem. Ingen os häst men har å andra sidan dressyrmamma. Trevliga gångarter och fantastiskt temperament och ridbarhet. :)
 

Liknande trådar

Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 587
Senast: Freazer
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 787
Senast: Lea88
·
Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Oknytt
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp