Radisson-beethoven-orlandi:)

Hoppetosse

Trådstartare
Hej alla avelsexperter :)

Har nyss köpt ett sto med denna stammen:) http://www.horsetelex.com/horses/pedigree/621824

Beethoven hittar jag inte mkt om alls, dressyrhingst? Orlandi hittar jag inte heller ngt knappt..
Mamma. Verkar premierad, men kan inte riktigt tyda om det var bra eller inte? Fått för mig att Keur är elit? Bilivia är Keur också men har inte fått några föl så det känns ju konstigt.
Detta är ett fantastiskt sto som hoppar super rör sig kanon, hög ridbarhet och ett otroligt temperament, lugn och fin i alla situationer helt okomplicerad.

Går ju redan i betcäkningstankar, även om planen är 2015:)

Vet ni något om hingstarna, stona och kanske hur jag tyder allt. Har pratat med kwpn och fått resultat från alla syskon men vet inte om det hjälpte så mkt:)
 
Sv: Radisson-beethoven-orlandi:)

Puffar lite och tillägger samtidigt hennes mammas test resultat

Type RP Predikaten KEUR STAT.TEST S.80 D.80 G.80 VS.70 SP.75 RP.70 TR.80 K.90 St.100
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett halvblodssto e.Danone (De Niro -Weltmeyer)- Electro - Ciceron . 170cm Hennes mormor Biscaya är Elit premierad, fick diplom...
Svar
6
· Visningar
1 962
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 732
Senast: Görel
·
Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 857
Senast: pastejja
·
Avel Ja, nu så ska vi få hem vårat SWB-sto från fodervärden sådär lite hastigt, och funderar på vad vi ska ta oss till med henne. Först och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 511
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp