Rådgivande bedömningarna...

belize

Trådstartare
... för halvbloden är ju avklarade nu. Någon som var på någon och såg några stjärnskott? Alltid roligt att ha några att "följa" när det sedan blir bruksprov!

Så - vad såg ni för godingar? :bump:

Ni som var på Jälla - var det någon/några som glänste mer än de andra?

:)

På Jälla var den mörkbruna Szkopulsonen väl den som var mest komplett både vad det gäller exteriör och hoppförmåga och mätte 168 cm och gick till bruksprov 2005

Jag var på Jälla, går i skolan där och var tvungen att vara funktionär på rådgivande. Jag gillade Roalercoaster e: Robin Z som dock skulle visas igen nästa år igen pga hans outvecklade frambensteknik men annars var han kanonfin! :)

Vad var det för möderne på den (Szkopulsonen alltså)? Minns du det? :) (på startlistorna på nätet är inga stammar utskrivna och resultaten är inte utlagda än :()

Kul för Szkopul med en så fin son! Han har ju inte betäckt så mycket (än i a f) men har en spännande stam tycker jag och inte minst egna prestationer :)

Några fler som varit iväg och visat/tittat :)?

Hans mor var ett diplomsto efter Umido och kom från stofamiljen som Kölings på Tibble har med Ölandsstam som bl.a lämnat JFB Zorro

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: soom
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
531
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat