Radera sidor

aiquen

Trådstartare
Om man rensar Tidigare där alla sidor man besökt finns länkade, så finns det ju därefter inga sidor kvar i rullningslisten där de senaste sidorna man besökt annars brukar finnas.

Dock om jag skriver in expempelvis www.buke... efter att ha rensat Tidigare på min dator, så kommer Bukefalos upp som alternativ i rullningslisten vilket gör att jag inte behöver skriva hela adressen.

Det jag undrar är då varför det gör det? Jag har ju rensat Tidigare och Bukefalos borde därför inte finnas i min dator längre? Och varför är det bara vissa sidor som syns när jag börjar skriva adressen och inte alla jag varit inne på, men som kom upp likadant innan jag rensade Tidigare?

Går det överhuvudtaget inte att radera en sida man besökt mycket ur datorn (jag har rensat både Tidigare och Tillfälliga internetfiler) :confused:

Har precis samma problem! förut kunde jag rensa alla sidor så det var helt tomt förutom startsidan, men nu stannar sidor som jag besöker ofta kvar och dom som jag besökt enstaka gånger stannar kvar.. fattar inte varför det har blivit så.. :confused:

Gå istället in på Verktyg och sen Internetalternativ och rensa på alla saker som går att rensa.

Vart ska man annars rensa? det enda mer som går att rensa där är ju cookies och det hjälper ju inte..

Jo, det är ju det jag har gjort? (Tidigare och Tillfälliga internetfiler, för det finns väl inget mer man kan rensa?)

Egentligen låter det väldigt konstigt om adressen till buke kommer upp fastän du har raderat "Tidigare". :/

Möjligen kan det vara så att snabbadresserna som kommer upp i adressfältet när man fyller i en adress inte riktigt räknas till "tidigare" utan istället räknas som formulär. Prova att gå in på "Verktyg"-"Internetalternativ"- fliken "Innehåll" och klicka på "Komplettera automatiskt". Där kan du renska formulär och då försvinner förhoppningsvis även snabbadresserna.

funkar inte för mig iaf.. och jag har samma problem som trådskrivaren..

Sidor som är inlaggda som bokmärken (bookmarks) försvinner ej även om du raderat tidigare filer. Så troligen har du buke i dina favoriter eller bokmärkesfil
/Jenny

Ta bort cookies och ta bort allt offlinematerial finns också.

mitt problem löstes genom att jag gick in på internet alternativ, och sen på program och sen på återställ webinställningar, samt så rensade jag formulär se till att klicka i rutan där det står formulär..

jippi :bump:

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 938
Senast: Nahar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 506
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 878
Senast: Gunnar
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 702
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar