Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
det går, och hästen blir absolut inte borta. men det är ett akutmedel för olyckor od och inte menat att användas till vanligt. då ska man välja andra blomstermedel som är rätt för just din hästs situation.
Fast jag använder det vid alla situationer som är/kan bli ångestladdade eller skrämmande. Tex lastning, transportering, klippning, tävlingsstarter osv -på de hästar som upplever det obehagligt. Eller på mig själv *S*
visst kan man göra så men det är inte lämpligt. då har du oftast samma problem varenda gång hästen hamnar i en obehaglig situation, istället för att använda medlen på ett djupare plan, och lösa upp orsaken till rädslan (eller vad nu problemet är).
jag har väldigt goda erfarenheter av bachs blomstermedel även på svårt traumatiserade djur. finns en del bra böcker i ämnet om man är intresserad av att lära sig och även några få terapeuter som jobbar med djur.
oki. går de att använda dropparna om man ska till klinik och så. min häst kan bli väldigt stressad å besvärlig i sånna situationer, tänkte mest om vet skulle behöva medicinera på någåt sett så att de inte blir fel då?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.