Rädd häst

fettso

Trådstartare
Oskar skenade med vagnen för ett år sedan, har sedan dess ej varken tömkört eller spänt för ngn vagn.
Han är ej bakskygg längre.

Skulle vilja lämna honom till ngn kunnig person som kan köra in honom på nytt i lugn takt.
Vilka ställen finns det i halland,skånetrakten??
Kostar det skjortan??

Detta ligger i framtiden så han står skadad nu.

Sv: Rädd häst

Priserna varierar jätte mycket. Miamia och Åke här på forumet kör in. Pma och fråga dom. Men jag tror det kostar minst 3.000 kr i månaden. Jag tycker det var synd på din häst att det gick så illa.//bonny

Han skadade sig inte av skenturen, utan det är hålvägg på alla fyra som blivit jätteilla.
3000/mån låter billigt tycker jag.

Jag kanske är fel ute. Eller sätt ut en annons annars och kolla om du får några bra svar. Vad har du för häst? //bonny

En övervuxen Shetlandsponny 112cm är han men dock renrasig.
Han är världens bästa häst!!:love:Han är så himla snäll och älskar att bli pysslad och att man jobbar honom.:)

En övervuxen Shetlandsponny 112cm är han men dock renrasig.
Han är världens bästa häst!!:love:Han är så himla snäll och älskar att bli pysslad och att man jobbar honom.:)
Nej. Mina är världens bästa.:banana: //bonny

Har ni ingen bra klubb som du kan gå på en körkurs med han? Jag känner inte till några klubbar här ner. Jag kör ju bara ibland.//bonny

vet att priserna snarare ligger mellan 5000 och 8000 /månad helinackordering.

Kan prova att hita en travtränare som kör in ponnytravare...alltid något och säkert billigare. De är ju oftast inte så noga med grundarbetet, och går det så går det, och då kan du säkert köra honom inom 2 veckor. Brukar som sagt inte rekommendera travtränare för inkörningar, men de kör ju in en hel drös varje år så.. värt en chansning.
Du bor annars i rätt del av landet för att hitta en mycket kompetent inkörare eller kusk. Kolla på kuskringen.nu

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 768
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 653
Senast: tanten
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 786
Senast: yamyam
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp