Räcker 5 Mbit/s?

Lillagoajag

Trådstartare
Ja, denna djungel av abonnemang...

Jag kollar facebook, väder, busstidtabeller, buke, twitter, mail osv. Inte alls mkt youtube (typ max 1 video/månad) eller liknande. Räcker 5 mbit/s som hastighet då?

/Lillagoajag som just nu tycker det borde finnas ETT och endast ett abonnemang.
 
Sv: Räcker 5 Mbit/s?

Jag skulle säga att det räcker för detta utan tvekan. Ska du däremot streama filmer (och kanske även musik?) så finns risken att det kommer buffra tills du blir galen, men det verkar du ju inte göra så 5mbit/s borde passa dig :)

Jag har 10mbit/s nu och då kan jag streama filmer utan några problem, har också varit nere på 0,5mbit/s och det är ett öde som ingen förtjänar :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn *Ursäkta att det blir så långt* Först vill jag skriva, för er som har missat det, att vi har fruktansvärt dålig kommunikation, så att...
Svar
10
· Visningar
5 646
Senast: cirkus
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 813
Senast: supercassie
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 513
Senast: moonstruck
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp