Cilva

Trådstartare
Någon som använder Racing till sina hästar? Vad tycker ni isf om det?

Ska fila lite på foderstater åt en kompis som ger Racing Prix men jag har ingen aning om vad det innehåller. Nån som har värdena?

Tacksam för svar.

nja ger racing balance, dodson & horrel´s värdena finns på hemsidan

Är det Finska foders racing-produkter du tänker på? Värdena (i MJ och g smrp) står på innehållsdeklarationen på säckarna och övriga värden hittar du också via deras webbsajt på www.suomenrehu.fi.

Jag tittade faktiskt på Prix igår i stallet där jag rider lektion och MJ var 9.7.

Sv: Racing

"puttar upp" den här.

Jag funderar på att börja använda racing och skulle vilja ha lite åskter om det fodret. :)

(Vad bra det är när man kan hitta gamla trådar och spinna vidare på dem! :idea: Hejja sökfunktionen :banana: )

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
587
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka