Cilva

Trådstartare
Någon som använder Racing till sina hästar? Vad tycker ni isf om det?

Ska fila lite på foderstater åt en kompis som ger Racing Prix men jag har ingen aning om vad det innehåller. Nån som har värdena?

Tacksam för svar.
 
nja ger racing balance, dodson & horrel´s värdena finns på hemsidan
 
Är det Finska foders racing-produkter du tänker på? Värdena (i MJ och g smrp) står på innehållsdeklarationen på säckarna och övriga värden hittar du också via deras webbsajt på www.suomenrehu.fi.

Jag tittade faktiskt på Prix igår i stallet där jag rider lektion och MJ var 9.7.
 
Sv: Racing

"puttar upp" den här.

Jag funderar på att börja använda racing och skulle vilja ha lite åskter om det fodret. :)

(Vad bra det är när man kan hitta gamla trådar och spinna vidare på dem! :idea: Hejja sökfunktionen :banana: )
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: co-SMAD4
·
Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
764
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 447
Senast: animalasia
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp