racing prix

E

etmoria04

använder ni racing prix (finska foder) om ni gör det vad tycker ni om den ? för och nackdelar
 
Sv: racing prix

jag har använt racing prix i olika omgångar. och är bara nöjd, hästarna gillar det, lätt att hantera och hyffsat pris. gillar även Racings andra foder och vitaminer!
mest gillar jag deras Racing Progress, men till hästar i lättare träning har jag använt Prix.
Stort plus för deras BE-vitamin som även "min" kräsnaste häst fullkomligen älskar!! :D
 
Senast ändrad:
Sv: racing prix

Jag använder det.
Fördelar: bra pris
lätt att använda
hästarna älskar det
Kaninuppfödaren rekommenderar det som kaninfoder => behöver inte köpa skild mat till kaninen :)
Jämn kvalitet

Nackdelar: inga för mig

Min häst är en hobbyhäst som hobbyrids.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 216
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
979
Hästmänniskan Priser på strö och foder har ökat kraftigt, stallhyror stiger pga detta. Massor av hästar till salu, verkar vara svårsålt. Massor av...
2
Svar
21
· Visningar
2 451
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp