C
Caltha
Hm, ja. Min kisse får lite fnatt många gånger när han vart på lådan. Lådan står i källaren, och efter att han har varit där rusar han ibland i panikartad fart (ser ut som om han har ett monster i hälarna ungefär) upp för trappen, så att han slirar på parkettgolvet, och sen fortsätter han i samma fart uppför trappen till övervåningen. Och jag tror han brukar springa in i sovrummet bakom sängen, och sen stannar han där och jamar ganska högt, ibland lite klagande låter det som.. Men sen kommer han fram efter 3-4 jamningar och allt är som vanligt igen.
Varför gör han såhär tro? Kan han ha ont när han går på lådan? Eller är det nåt mentalt kanske?
Det ser ut som någon mysko blandning av panik, smått förtvivlan och bus.. men jag vet inte.
Någon som har en katt som gör likadant?
Är det nåt att oroa sig för tror ni? Han är i övrigt en någorlunda soffpotatis och jag ser honom aldrig i den här farten annars.
Varför gör han såhär tro? Kan han ha ont när han går på lådan? Eller är det nåt mentalt kanske?
Det ser ut som någon mysko blandning av panik, smått förtvivlan och bus.. men jag vet inte.
Någon som har en katt som gör likadant?
Är det nåt att oroa sig för tror ni? Han är i övrigt en någorlunda soffpotatis och jag ser honom aldrig i den här farten annars.