R-hingstar utan D-blod

poff

Trådstartare
Kan ni hjälpa mig att komma på vilka R-hingstar utan D-blod, vi har tillgängliga i Sverige?

Sv: R-hingstar utan D-blod

Silvano, Blue Hors Romanov, Rubin Royal, Blue Horse Rush Hour, Heslegårds Rubin, Rosevelt

Iallafall några, fast jag har ju inte kollat om de finns med på språngrulla

Hingsten Floresco har 3 x R-blod och är utan Donnerhall.

Annars är det Rush Hour, JJ Ray Ban, Royal Blend, Silvano och Zuidenwind.

Tack, även till cirkus!

Hm, låter som det är rätt många... Men vid en närmare titt är det bara RayBan, Royal Blend & Zuidenwind som går på TAI. Flera utav dom har ingen betäckningslicens :(.

Floresco låter super, men verkar inte finnas tillgänglig längre, eller har jag missat ngt :confused:?

Alla hingstar jag nämnde har licens i år men Floresco är på FAI. Enligt Språngrulla står Rush Hour på TAI.

När det gäller Rolex TP har han Donnerhallblod i sig.

Hoppsan...missade D-blodet där...:o

Rush Hour står visserligen på TAI från Blue Hors men enbart för seminering på Gränsbo.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: Willys
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka