Qvinnersta 24/5

Sv: Qvinnersta 24/5

Ja det är imponerande...ska bli intressant att se hur långt "ponnyn" kan gå i hästklasserna.. Det lär inte ta stopp än på ett tag. :)

man får väl bara rida upp till lätt med ponny i hästklasser?

Han är ingen ponny längre utan tävlas som häst...

Jo jag vet ju det :p Men tydligen visste inte hästen det!

Vad roligt! Nä jag tyckte också att 120 kändes stort först men sen när man väl red det kändes det inte alls högt tyckte jag :p

Varför??? Han tävlades ju i dressyr förra året ju....

Terrängbannan var himla fin, hoppbanan också, men INGENTING funkade ju. :(
Vi fick vår dressyrstart senarelagd, men sen blev den huxflux tidigarelagd igen (givetvis i smyg :( ).
Gick fel hoppbana (var säker på att debutant var rött ju)
och sedan blev terrängen helt kaos vilket resulterade i
att vi inte hann med nånting (bland annat så fick den stackars hästen knappt nån mat).

Jättesynd på en så fin anläggning ändå, det skulle ju kunna bli jättebra.

Liknande trådar

Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Lars L
·
Småbarn Jag skulle vilja testa att besöka öppna förskolan i kommande vecka för att aktivera 2-åringen när han inte har förskola. Men jag tycker...
Svar
13
· Visningar
1 324
Senast: Badger
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka