Sv: Qvinnersta 12 maj
Grattis! Det gick väl helt ok ändå under omständigheterna? Det blir ju aldrig bra när man får olika besked om tider och sen får stressa sådär så du ska vara jättenöjd ändå tycker jag! Lasse lovar ju kanon inför framtiden och att Sigge kan bättre det vet du ju.
Grattis igen!
Tillägg: Lasse gick på 58,x straff i dressyren och det är jag verkligen jättenöjd med.
Jag den klanten var så trött när vi skulle hem att vi glömde be att få vårat kval ifyllt
Fast det mest spännande under hela tävlingen var nog vet. bes. med Lasse. Han kunde inte stå stilla en sekund i väntan på våran tid, travar runt mig och hoppar på mina fötter. Jag flög som en jäkla vante efter honom när vi skulle springa och han valde riktning och fart själv (tror det blev galopp tre gånger). När jag kom tillbaka till stallet var jag helt skakis i kroppen och genomsvettig (inte bara lite under armarna utan helt dyblöt)
Grattis! Det gick väl helt ok ändå under omständigheterna? Det blir ju aldrig bra när man får olika besked om tider och sen får stressa sådär så du ska vara jättenöjd ändå tycker jag! Lasse lovar ju kanon inför framtiden och att Sigge kan bättre det vet du ju.
Grattis igen!