Sv: Quite Easy-avkommor
Ja, jag är "delvis" nöjd med mina, de är FÖR rörliga i kroppen, det kan lätt vända ut och in på sig själva i ett glädje skutt och de går det inte att sitta kvar.
Annars är jag mycket möjd med dem, de är två helt olika personligheter trots att de är helsyskon, den ena har DAMP, en snäll kille men med lite koncentrationsproblem som hatar att vara stilla, han hoppar bra, men tror att han vunnit VM och kan allt, vann iofs 3-årtestet men därifrån till VM är vägen ganska lång
, vill han inte vara kvar i hagen så är han inte det, det går att krypa eller hoppa ut, det händer som tur är inte så ofta.
Den andra är en fin fröken, hon river aldrig ner saker, gör precis som man säger, är lite försiktig av sig och vill inte smutsa ner sig, men gossar gärna hur länge som helst, rör sig väldigt bra, hoppar nog bra också, är inte hoppad så mycket pga sin storlek, hon är fortfarande stor men väldigt lätt i typen och något vinglig, dock lider hon av sjukdommen "den stora stenskräcken"
De har även ett tredje helsyskon som inte jag är ägare till, även denne en mycket snäll och social häst.