quicktime movie till... nått annat!

C

CcE

Har massa QuickTime Movie-filer som jag har spelat in på digitalkamera. Kan man göra om QuickTime Movie-filer till tex Avi-filer Mpg-filer? :confused:
 
Sv: quicktime movie till... nått annat!

Ditt första problem är ju att det är inte bara att klicka så omvandlas filen till en Mpeg eller en AVI.. Även om du har programmet.. Som till exempel TMPGEnc som finns på: TMPGEnc.net

Så måste du ändå läsa på lite om vad komprimering och allt sånnt innebär. Bäst är nog att låta dom vara i .mov De allra flesta har Quicktime installerat i sina datorer.
 
Sv: quicktime movie till... nått annat!

tack för hjäpen, jag fixade d där TMPGEnc och har ändrat dem... D va int så svårt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Murphy
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Ekonomi & Juridik är det nån som vet hur detta funkar? Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Svar
16
· Visningar
2 671
Senast: MalanMjöl
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp