Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske kan du köpa bänkdiskmaskin begagnat?
Fick senast rådet att om jag inte skulle få jobb, så kunde jag ju prova att söka aktivitetsersättning... Känns inte så lockande, jag ju snart en universitetsutbildning.
Klart du får jobb! Det finns jobb, kanske inte i det du är utbildad, men allt är bättre än att inte få något alls.
Jag förstår att ovissheten över jobb, lägenhet osv är jättejobbig, det är jobbigt för vem som helst. Har du inga kontakter inom branschen du är utbildad?
Jag har en kandidat i biologi + ca 60 hp övriga kurser inom biologi. Jag har varit arbetslös mer eller mindre konstant sen examen 2011. Haft lite korta vik hit och dit, men inget egentligen relevant för utbildningen. Min lösning är att plugga ännu mer, får väl se vad CSN säger om det..
Aktivitetsstöd suger, men det är bättre än inget. Tips; gå med i a-kassa.
Norge är najs![]()
Jag tycker det låter som att du ska söka ny hjälp. Psykologen verkar inte vara din grej. Coach kanske? Har man lyckats bli ingenjör (är det själv fast inte alls så avancerad som dig) så är man en mycket driftig och duktig person!
Du och jag verkar fungera rätt lika. Jag har också dagar då jag bara mår skit utan att egentligen veta varför.
Jag saknar att ha ett bra socialt umgänge samtidigt som jag gillar att vara ensam, men jag skulle helt klart må bättre av att vara mer social. Frågan är mest hur tusan man gör.