putsa fönster

Sv: putsa fönster

Ja du, en skvätt... Vet faktiskt inte alls. Tar vatten och häller i så mycket jag tror ca 3/4 av sprayflaskan. Sedan ett litet tryck / ngt mer än några droppar diskmedel och ättikan en kork ca (beror lite på variant går på doften...).

Sv: putsa fönster

*kl*

Nu har jag läst igenom hela tråden, idag ska jag ge mig på att putsa fönster här. Bävar, det blir aldrig bra, har funderat på att ringa en fönsterputsare men känns lite fånigt när man har en lägenhet med inte så många fönster. Balkong och loftgång har vi iaf. så några problem att stå utanför och putsa är det iaf. inte. Min pappa var suverän på att putsa fönster, aldrig en rand, tyvärr verkar jag inte ha ärvt den förmågan.

Liknande trådar

Hemmet Jag gillar att putsa fönster, men det blir aldrig perfekt. Det blir alltid nån rand eller nån fläck nånstans. Använder kärcher...
2
Svar
20
· Visningar
1 665
Hemmet Vad är era bästa tips på att putsa höga fönster? Behöver stå på utsidan med stege då fönstren tyvärr inte går att öppna. Hur gör jag...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: iNHALE
·
Hemmet Efter att många lovordat kärcher fönstertvätt inhandlades en w20 igår (för den var prissänkt till ett ganska rimligt pris). Tvätten går...
Svar
14
· Visningar
27 514
Senast: Luff
·
Fritid Alltså, jag blir fanimig inte klok på det här med fönsterputsning. Jag tar tag i mina skitiga fönster kanske vart annat år och jag har...
Svar
19
· Visningar
5 875
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka