Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket fint puzzel! Men 3000 bitar Det är nog för mycket för mig.
Jag räknar med att det kommer ta ett tag, men tror det blir kul. Har fått 2000 bitars pussel de sista två åren, nu tog hon steget till 3000.Vilket fint puzzel! Men 3000 bitar Det är nog för mycket för mig.
Jag har hållt mig till 1000 bitar. Det känns överblickbart men det ligger ett på 1500 och väntar. Stor del blå himmel så jag ska ta mig an det när jag är riktigt pepp . Om jag överlever och får ihop det så kanske jag skulle våga ta mig an ett riktigt stort. Jag tyckte verkligen om motivet på ditt.Jag räknar med att det kommer ta ett tag, men tror det blir kul. Har fått 2000 bitars pussel de sista två åren, nu tog hon steget till 3000.
Helt underbara färger på mitt. Ska bli jättekul att bygga.Jag har hållt mig till 1000 bitar. Det känns överblickbart men det ligger ett på 1500 och väntar. Stor del blå himmel så jag ska ta mig an det när jag är riktigt pepp . Om jag överlever och får ihop det så kanske jag skulle våga ta mig an ett riktigt stort. Jag tyckte verkligen om motivet på ditt.