Pusseltråden

Jag planerar att ha ett pussel "på gång" över jul, då jag tycker att det är ett lättsamt och mysigt sätt att umgås. Vi gillar Jan van Haasteren, men jag undrar, finns det fler pussel som är i samma "stil" och svårighetsgrad? D. v. s. där motiven är tydliga och klara, och inte består av till häflten blå himmel, eller övervägande suddiga delar av blommor.

Jag kom just på att vi lagt något pussel med kart-motiv också, som varit "lagom svårt" men enligt mig väldigt tråkigt motiv. Jag har gärna något lite roligare, men vill variera mig och prova något annat än Jan van Haasteren :)
Kärnan, Djeco, Heye, Galison och eeboo kan du titta på 👍🏻

• Gilla
Reactions: MML
Jag planerar att ha ett pussel "på gång" över jul, då jag tycker att det är ett lättsamt och mysigt sätt att umgås. Vi gillar Jan van Haasteren, men jag undrar, finns det fler pussel som är i samma "stil" och svårighetsgrad? D. v. s. där motiven är tydliga och klara, och inte består av till häflten blå himmel, eller övervägande suddiga delar av blommor.

Jag kom just på att vi lagt något pussel med kart-motiv också, som varit "lagom svårt" men enligt mig väldigt tråkigt motiv. Jag har gärna något lite roligare, men vill variera mig och prova något annat än Jan van Haasteren :)
Kolla hos pusselfantasten, hon har massa roliga märken. Enjoy, Yazz, Magnolia är riktigt bra kvalité och har mycket fina motiv.

• Gilla
Reactions: MML
Jag köpte ett pussel i "förjulklapp" så att vi kan sitta och pussla lite dagarna innan jul (så blir det nog något gammalt i mellandagarna). Skulle egentligen ha ett med jultema, men så snubblade jag över det här på Akademibokhandeln... Det gick ju inte att låta bli!
Glömde ta bild innan jag slog in det, men så här ser det ut. 😁

IMG_20241216_222032.webp

:rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka