Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa dagar har satt mig ner provat nÄn bit sen gett upp!SÄÄÄ imponerad @Kratus
Jag hade kastat det Ă„t helvete efter kanterna eller vem lurar jag, efter de ljusa kanterna
à h jag sÄg ett med katter och Harry potter tema typ igÄr, detta:Fick tvÄ pussel av underbara dottern nÀr jag fyllde Är i slutet av november. Gjorde i ordning sÄ jag har eget pusselbord i teverummet redan i somras men har inte haft ro i kroppen förrÀn nu dÄ jag fick bla det hÀr: Visa bifogad fil 158841
Och sÄ hÄller jag pÄ med ett underbart 3D pussel med DiagongrÀnden som motiv. Hela familjen Àr Harry Potter- fantaster sÄ det hÀr pusslet har jag inte tejpat/ limmat och hÀngt upp utan det ska lÀggas fler gÄnger först!
La detta som jag hade frÄn förra Äret, tror hela serien Àr frÄn Rusta och ville bara vara avrÄda frÄn köp dÄ jag ofta ser pÄ Vinted&Tradera. De Àr vÀl ok i byggande, svÄrare med fÀrgerna Àn det ser ut men bitarna Àr tunna och samma typ av bit gÄr sönder hur lÀtt som helst har en till med en ren dÀr jag försökt tejpa... det pusslet blir sist i Är.Visa bifogad fil 158836