Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
´Jag har tyckte om det och lyckats lägga det , ett av få pussel jag svårt göra av med då är så himla fint.Kommer inte kunna lägga dessa nu pga julpusseltime men ville visa mina förhoppningsvis fynd från secondhand
Visa bifogad fil 156578
Jag har fastnat för mobilpussel. Inga bitar försvinner.Jag har nu gett upp pa puzzles. Jag far helt enkelt inte ihop dem fort nog. Jag puzzlar pa matbordet och nar nagon gar forbi eller det ar oppet ut sa kan nagon bit antingen falla ner eller komma lite for nara kanten pa bordet ... och Princess Diva ater upp puzzle biten. SA ... nu kommer jag hoppa over puzzles ett tag, jag ar lite less pa att det ar sa svart ... och nar jag antligen far ihop dem sa saknas en bit eller tva.
Sa ... det var min ursakt for att kopa mer garn. MYCKET MER GARN! Har ska stickas!
Jag körde på det ett tag när jag kom på att pussel varit något som uppskattades mycket som barn. Sen avancerade jag Pusslar i perioder så mycket nu, tid som jag verkligen inte borde spendera på telefonen. Men kanske ska ta upp mobilpusslandet när jag är på viftJag har fastnat för mobilpussel. Inga bitar försvinner.
Oh vi har haft det på jobbet - jag tyckte det var roligt att lägga. När man har pussel i lunchrummet krävs att det är figurer så att det går att se var en bit hör.
Inga problem alls, dölj med en fin julduk och lite tomtar vid behovÄr så sugen på att börja pussla igen! Fick ju lägga ner ett halvpusslat pussel i mars då jag sagt upp min lägenhet och skulle till Norge och jobba i 6 månader. Nu är jag hemma och har fått en ny lägenhet, men måste nog komma iordning först. Dessutom så hjälper min moster mig och ser hon att jag plockat upp ett pussel innan allt annat är iordning...
Inga problem alls, dölj med en fin julduk och lite tomtar vid behov
Blir plocka ihop det och så slänger jag den, och 2st till på Vinted. För svåra för mig och jag tycker inte kul blir för segt.Myrsteg, men det går framåt.
Visa bifogad fil 156691