Wow! Det var snyggt motivPåbörjade detta igår kväll efter det andra jag la klart. Gjorde klart det nu på frukosten Visa bifogad fil 146811
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow! Det var snyggt motivPåbörjade detta igår kväll efter det andra jag la klart. Gjorde klart det nu på frukosten Visa bifogad fil 146811
Ja, inget motiv jag vanligen skulle välja, men gillade färgerna!Wow! Det var snyggt motiv
Vilket fint! Vilket märke är det?Mitt senaste projekt! Bergen och himlen var rejält kluriga att få ihop, men överlag var det ett roligt pussel! 1000 bitar, är liiite sugen på att testa 1500 nästa gång. Vad säger ni, är det jättestor skillnad sett till svårighetsgrad?
Visa bifogad fil 152399
Ja, jag gillar verkligen färgerna! Märket heter Falcon och pusslet inhandlades på en webbshop med det extremt gulliga namnet "The Yorkshire Jigsaw Store"Vilket fint! Vilket märke är det?
Nä, 1000 bitar eller 1500 är inte så stor skillnad, men det hänger ju på motivet
Otippat att det var falcon, lite olikt deras motiv man kan se här i Sverige! Men Falcon är fina, av nån anledning köper jag nästan aldrig deras pussel även om jag egentligen gillar dom.Ja, jag gillar verkligen färgerna! Märket heter Falcon och pusslet inhandlades på en webbshop med det extremt gulliga namnet "The Yorkshire Jigsaw Store"
Ska nog våga mig på ett 1500-bitars, som du säger beror det ju nästan mer på motivet än antalet bitar ibland!
Det tog längre tid. Stod helt stilla under våren och blev klart i slutet av sommaren men jag står fast vid att det var roligt. Tyvärr glömde jag att ta kort när det var klart. Var på Moderna museet och hade hoppats att hitta nått pussel med konstverk men det fanns bara med konsttema så det fick bli ett sånt. Känns ganska lätt bortsett från att alla delar inte syns på bilden.Detta var helt klart svårare än svamparna men det räknade jag med. Gillar det dock, det är på ett sätt roligare att lägga bilder som inte är gjorda för att bli pussel. Men jag lär inte hinna klart innan lovet är slut. .